termy-uniejów-1

Termy Uniejów – gdzie na basen?

Podczas ostatnich upałów pewnie wielu z Was szukało basenu lub pływalni w okolicy, aby spędzić tam chociażby kilka godzin.
My również potrzebowaliśmy takiego wytchnienia i zaplanowaliśmy wyjazd na Termy Uniejów.

Termy Uniejów

Byłyśmy już w zeszłym roku na tych termach, wówczas było trochę chłodno i o opalaniu mogłyśmy pomarzyć to woda w termach była przyjemnie ciepła i ogólne wrażenia miałyśmy pozytywne.
Było też wtedy mniej osób niż w sezonie co nam się podobało ponieważ cały obiekt nie jest zbyt duży i przy wysokich temperaturach w lato może tam być bardzo ciasno.

W między czasie obiekt przeszedł remont i został wybudowany nowy basen.

Termy w Uniejowie po remoncie

Wyremontowany obiekt został oddany do użytku w tym roku dlatego ucieszylysmy się i z chęcią pojechałyśmy zobaczyć co się zmieniło!

Termy Uniejów
Bar w basenie na Termach Uniejów

Duża kolejka do wejścia

Do Uniejowa dotarliśmy ok. 11 i przerażenie w oczach na widok kolejki do wejścia mówiło wszystko.
Dobre dwie godziny stania w kolejce nie należały do najprzyjemniejszych, ale trudno, jak trzeba to trzeba.

Kolejki są dwie, jedna do wejścia głównego a druga do wejścia bez szafek (bezpośrednio na plac).

zajrzyjcie na tyły budynku, znajduje się tam trzecie wejście z kasy o którym mało osób wie, a tam również sprzedawane są bilety.

Dużym minusem dla tego miejsca jest brak możliwości zakupu biletów przez internet.

Po zakupie biletu weszlysmy do środka. W budynku niestety jest mało miejsca, przy szafkach nie ma ławeczek dlatego spędzamy tam jak najmniej czasu i zazwyczaj ubrane już w kostiumy zostawiamy ciuchy i lecimy pod prysznic.

Jakie baseny oferują Termy Uniejów

Wybór basenów jest całkiem spory. Są niecki dla maluchów, basen do swobodnego pływania a w nim trasa z prądem (w tym basenie znajduje się bar w którym możemy wypić piwko siedząc w wodzie), są też baseny wewnątrz budynku a jeden z nich wychodzi na zewnątrz, na dworzu jest jacuzzi, nowy duży basen w którym możemy swobodnie popływać oraz basen z torami do pływania, na który nie wchodzą plażowicze.
W basenach znajdziemy sporo atrakcji wodnych.

Woda w basenach jest przyjemnie ciepła więc niezależnie od pogody, w wodzie nie zmarzniecie.

My zdecydowaliśmy kupić bilety 3-godzinne które są po 52zł (niedziela).

W tym bilecie mamy darmowe 60minut w restauracji.

Leżaki na Termach Uniejów

Czas na obiadek! Restauracja

Restauracja znajduje się na piętrze, możemy zjeść w środku lub na niewielkim tarasie obok wejścia do strefy saun.

Zamówiliśmy pizzę która była całkiem smaczna i kosztowała 36zl ponieważ nie chciałyśmy czekać na obiad, po który była bardzo duża kolejka.

Czas oczekiwania na pizzę to ok. 40minut.

Za jedzenie w restauracji płacimy opaską, więc nie musicie martwić się o pieniądze i nosić ich ze sobą.

Czy warto wybrać się na Termy Uniejów?

Z naszej strony polecamy wam wypad na termy Uniejów ponieważ spędzicie tam miło czas. Zalecamy jednak wybrać dzień w tygodniu (może będzie trochę mniej ludzi)

Z tego co widziałyśmy w internecie trafiają się promocje np. na Grouponie więc zerknijcie przed wyjazdem czy jest jakaś aktualna.

Wyjazd na termy możecie połączyć z wycieczką do Zoo safari w Borysewie ponieważ jest niedaleko.

Temperatura wody na termach Uniejów